سایت فرم استار دارای نماد اعتماد الکترونیک یا همان اینماد است.
نماد اعتماد الکترونیک از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیک و زیر نظر وزارت صنعت و معدن به کسب و کارهای مجازی (کسب و کار اینترنتی و موبایل) مجاز با هدف ساماندهی، احراز هویت و صلاحیت آنها اعطا میگردد.
این نماد پس از بررسی وبگاه (وبسایت) و احراز هویت و صلاحیت مالک (حقیقی یا حقوقی) آن صادر میشود.
در صورتی که یک سایت نماد اطمینان یا همان نماد اعتماد الکترونیک داشته باشد به این معنی است که هویت این کسب و کار توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی احراز شده است.
با توجه به موارد توضیح داده شده در مورد نماد اعتماد الکترونیک و اخذ این نماد توسط فرم استار می توانید با خیال آسوده سفارشات خود را ثبت و از سایت خرید نمایید.
در صورت داشتن نیاز به مشاوره قبل از خرید و یا بوجود آمدن هر گونه سوال در مورد محصولات، مواد اولیه محصولات و ... می توانید با شماره پشتیبانی درج شده در سایت تماس بگیرید یا در پیام رسان واتساپ همان شماره، پیغام بگذارید.
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از اولویتهای فروشگاه اینترنتی فرم استار بوده است. بر همین اساس کوشش همیشگی ما این بوده که تمامی سفارشات در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتریان برسد.
با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند. ما برای مواجهه با این مشکلات، مواردی را در نظر گرفته ایم که در ادامه به آن ها اشاره می شود.
حوادث حمل و نقل
تمامی مرسولات فرم استار دارای بیمهنامه رسمی حمل و نقل هستند. بر این اساس در صورت وقوع حادثه یا بروز مشکلی که مسئولیت آن متوجه شرکت حمل و نقل باشد، تأمین خسارت توسط بیمه انجام می گیرد و کالا مجددا برای شما ارسال خواهد شد.
وجود نقص در تولید محصول
چنانچه پس از تحویل گرفتن کالا متوجه وجود نقص در مواد اولیه و یا تولید کالا شدید، بلافاصله موضوع را با پشتیبانی سایت در میان بگذارید. پس از تایید نواقص توسط پشتیبانی برای مرجوعی کالا هماهنگی لازم با شما به عمل خواهد آمد.
ارسال کالا، رنگ یا سایز متفاوت با سفارش ثبت شده
در این مورد نیز پس از تماس با تلفن پشتیبانی و عنوان موضوع برای مرجوعی کالا با شما هماهنگی خواهد شد.
در صورت اتفاق افتادن هر یک از موارد گفته شده لطفا با شماره تلفن درج شده در فوتر – صفحه تماس با ما برای پشتیبانی تماس گرفته و مراتب را اطلاع دهید.
متاسفانه امکان خرید اقساطی در حال حاضر ممکن نمی باشد.
به علت عدم وجود محیطی مناسب جهت پذیرایی از شما مشتریان عزیز و وجود محیط کارگاهی در حال حاضرتنها از طریق سایت می توانید سفارشات خود را ثبت نمایید.
پس از ثبت سفارش با ورود به سایت و کلیک بر روی حساب کاربری و سپس قسمت سفارش ها، می تواید وضعیت سفارشات خود را مشاهده کنید.
همچنین با تماس با تلفن پشتیبای درج شده در فوتر و صفحه ی تماس با هم می توانید از وضعیت دقیق سفارشات خود مطلع شوید.
بسته به مدت زمان گذشته از ثبت سفارش و گزینه های مختلف سفارش شما شرایط لغو سفارش و انصراف از خرید متفاوت خواهند بود.
چنانچه این مورد مدنظر شما می باشد می توانید موضوع را با شماره تلفن پشتیبانی موجود در فوتر سایت یا صفحه ی تماس با ما مطرح نمایید.
سفارشات شما پس از ثبت و پردازش، طی ۲ تا ۵ روز کاری از طریق پست پیشتاز یا تیپاکس ارسال خواهند شد.
و پیامک کد رهگیری مرسوله نیز پس از ارسال سفارش به شماره موبایلی که با آن ثبت سفارش نموده اید فرستاده خواهد شد.
در تهران و شهرستان های اطراف امکان ارسال با تاکسی های اینترنتی موجود بصورت پس کرایه وجود دارد، در صورت تمایل به استفاده از این روش می توانید در صفحه صورتحساب و کادر توضیحات سفارش، درخواست خود را ثبت نمایید. پس از آماده شدن سفارش از پشتیبانی سایت با شما تماس گرفته خواهد شد و هماهنگی های لازم انجام خواهد گرفت.
در صفحه ی هر محصول راهنمای سایزگیری مربوط به همان محصول موجود می باشد.
چنانچه پس از برسی اطلاعات ارائه شده برای سایز گیری محصول، هنوز برایتان سوالی باقیمانده بود می توانید با شماره تلفن پشتیبانی موجود در فوتر و یا صفحه ی تماس با ما ارتباط بگیرید و مشاوره لازم را دریافت نمایید.